• Fénykép Ruta das férvedas - Carballo

Koordináták 879

Uploaded 2011. január 23.

Recorded január 2011

4,8
9,7

Megtekintve 5905 alkalommal, letöltve 121 alkalommal

közel Artes, Galicia (España)

Ruta en en Concello de Carballo inagurada recientemente. Está señalizada en su totalidad y nos lleva a las dos cascadas más importantes del municipio. Es una ruta exigente y se puede realizar en un 99% en btt. Os iré ampliando la información de la misma.

Sendero

8 hozzászólás

ricardo ares 2011.01.23.

Estimados amigos: los que bajéis el archivo gpx os daréis cuenta de que el tramo final está perfilado a mano. Tengo que indicaros que esto se debió a que algún simpático arrancó la señal de bajada a la cascada de Entrecruces, por lo que me la pasé de largo y llegué a ella por la carretera general. Pienso regresar al lugar para grabarlo correctamente en próximos días.

En esta ruta visitamos las dos cascadas principales del concello de Carballo, la de Rus y la de Entrecruces, ambas dignas de contemplación. A ambas se puede llegar en coche desde la carretera que une Carballo con Santiago.
    La de Entrecruces se puede visitar en familia llevando el coche hasta la iglesia de San Paio, tenéis el desvío a la izquierda de la carretera en dirección Santiago, incluso se ve la cascada al fondo y se puede apreciar su ruído cuando viene cargada de agua, el coche se aparca junto a la iglesia y se hace un placentero sendero hasta la base de la misma cascada, los pequeños se impresionarán y sus padres pienso que también.

• mariancasdi 2012.01.20.

Ola, somos un grupo que seguramente iremos facer a ruta neste mes de febreiro; polos teus comentarios paréceme que esta ruta está ben sinalizada, non si ? e que somos aficionados , un monton e con distintos ritmos de andaina ; buscamos rutas que sexan fáciles de seguir ;
    Moitas grazas por compartir a información

ricardo ares 2012.01.21.

Si está perfectamente señalizada, atentos al final de la ruta porque podéis pasaros de largo la bajada a la fervenza de Entrecruces. Es una ruta un poquito exigente si la haces completa porque es un continuo tobogán, subidas y bajadas. Yo para ir con un grupo como el vuestro haría la ruta directamente desde la Fervenza de Rus hasta el final en la Fervenza de Entrecruces.

• mariancasdi 2012.01.21.

Bos días e moitas grazas Ricardo ;
    Cantos quilómetros son o percorrido que ti nos dís ?

Levamos sempre un micro de apoio que nos espera nalgún punto da ruta para posibilitar que " os cansos " suban ;
    Nesta ruta , o bus pode chegar ao final ?
    Saúdos

ricardo ares 2012.01.22.

Bos días Marian; de unha férveda a outra son 10 km aproximadamente. O bus pode chegar ata o remate a parroquia de San Paio, está ben señalizado, tamén chega perfectamente a Rus. A carreteira xeral e a que vai de Carballo a Santiago, indo en este sentido o sendeiro sempre queda a esquerda da mesma, toda ela neste tramo e unha longa recta e o bus ten moitos puntos donde vos pode esperar como podes comprobar si baixas a ruta e a abres, por exemplo, co Google Earth. O final da ruta esta ao remate desta recta pasada unha curva e a unhos 300 m tedes o desvío a San Paio, está ben señalizado.
    Mándame unha dirección tua de correo e douche mais información, a miña é: alareira@mundo-r.com
    Saudos.

• mariancasdi 2012.02.13.

Ola Ricardo,
    Onte fixemos a ruta pero non chegamos ata a fervenza de Entrecruces; algo fixemos mal ao final do camiño ; como ti moi ben dixeches a ruta estaba perfectamente sinalizada ; moi bonita ... e cunha parte bastante dura ; cando chagamos a unha estrada ( calculamos que xa na parte final do camiño ) non había sinalización ningunha e fumos dar a outro sitio....
    Volverei para ver omde nos equivocamos

Un saúdo

• Birnarem 2014.03.10.

Ollo, ao comezo da ruta, ao cruzar a ponte do río hai unha casa cun can solto bastante agresivo... Paseino mal ao saír e ao chegar, para a próxima entrarei por outro lado e collerei a ruta empezada, porque é un problema considerable, menos mal que non me botou o dente.