Idõ  4 óra 36 perc

Koordináták 780

Uploaded 2012. december 23.

Recorded december 2012

2,5
4,9

közel Sant Martí Vell, Catalunya (España)

San Martí Vell - Els Àngels 2012-12-23 8:24
Avui hem acompanyat a tota la colla de Corçà en una activitat familiar: esmorzar als Àngel, justament en un dia amb molt bona temperatura i un sol primaveral. Hem pujat de Sant Martí Vell al Santuari, passat per la Castanyeda de Gatell, el “suro de la senyora” (ara un xic més baix i que més que un seient sembla un petit tamboret) i la fita de Can Llach (que fa un temps, després de ser malmesa per una màquina que traçava la pista forestal, va reparar i re-col•locar en Toni). Amb una hora hem estat a dalt. Les vistes espectaculars. Després d’un bon esmorzar amb les famílies a la terrassa del hostatge del santuari hem tornat a baixar ... els nois bosquetans han recol•lectat uns bons exemplars de trompetes de la mort (per deixar assecar) i algun repunxó Campanula rapunculus (que hem tastat amb amanida, i entenem per que abans es conreuava a les hortes). Al final hem acabat amb un aperitiu a Ca la Mari (mil gràcies per tot!)
menedékház

Fita de Can Llach

23-DIC-12 9:26:49
parkoló

Riera dels Boscals (Sant Martí Vell)