• Fénykép Sant Llorenç del Munt; de Salari, volta per Tres Creus, Roca Salvatge, Paller, Correus, Cansalada, Tanca, Boix i Traginers

Idõ  4 óra 29 perc

Koordináták 2341

Uploaded 2020. február 15.

Recorded február 2020

2,7
5,4

közel Mura, Catalunya (España)

sortim del parking de l'Alzina del Sal-lari a Crta Matadepera a Talamanca km 11
agafem la pista encimentada surt de pujada, fem corba a l'esquerra i a la seguent dreta
la deixem per anar de front planers fins la seguent bifurcacio, anem dreta lleugera pujada
arribem a un altre cruilla de cuatre camins, una mica difus, anem dreta amunt
seguim fins saltar a pista ampla de terra anem amunt esquerra pocs metres i la deixem
per nou corriol a dreta que remunta per bosc fins la seguent bifurcacio, anem dreta
altre cruilla de cuatre camins estrets, anem de front per corriol de bosc fins saltar pista
ja remuntem amunt pocs metres ampla fins el ample plaça del Coll de Tres Creus
anem esquerra i dreta, seguint les marques del gr pintura blanca i vermella
fins que arribem al gran mirador de la Vall de Montserrat amb Roca Salvatge i Paller
anem esquerra i a la seguent bifurcacio a dreta i de nou dreta fins entrar a bosc
al posar-sa planer compte a un corriol poc visible a l'esquerra de baixada per rocater
esta fitat amb pedres i entra despres a bosc i seguien per la dreta de la torrentera
fins que el cami de baixada ja vira a l'esquerra i atravessa definitivament el torrent
alla la deixem per corriol a la dreta de forta pujada que ens porta a collet
estem entre Roca Salvatge a l'esquerra que es on anem i tornem, per despres continuar
farem la pujada a la Roca Salvatge primer remuntant per l'esquerra un rocater
i despres per la dreta cami de cinglera amb timba fins altre collet entre rocaters
alla toca pujar grimpant amb l'ajuda d'una corda fixe que ens ho fa mes facil
tornats al collet seguim pel cami que voreja el rocater de la dreta i pasa per sota Cova
fins saltar al cami principal del Cami Ral del Davi, anem esquerra planers
deixem dos baixadors a l'esquerra primer de La Calsina i despres de la Font Lladre
i ja seguim fins el mirador de Les Boades i el Turo de Bocs i salta a dreta fins cami
anem esquerra de baixada fins un collet que es el de Correus on deixem el Gr-5
per anar a dreta corriol de baixada fins cami inferior paralel al Torrent de Cansalada
el seguim fins que trobem una bifurcacio amb dos torrents en forma de Y
anem de front esquerra per corriol fins que remuntem al cami de carena sota rocaters
estem als Castellots de Tanca just front el Forat del Vent, anem dreta vorejant-lo
entrem a bosc i despres cap l'esquerra fins el collet de Coll de Tanca, anem dreta
fem ziga zaga per tram de rocater i ja saltem a cmi planer seguim fins bifurcacio
anem dreta fins cami principal de carena dels Rossinyols, on retrobem al Gr-5
anem esquerra planers i ja fins arribar a la gra esplanada de Coll de Boix
ara tombem a dreta pasem pels Graons de Mura i la seva Coveta i despres
tombem esquerra i de front per arribar a la Font dels Traginers, anem esquerra torrent
i ja saltem a cami principal que sempre de baixada ens fa atravessar el torrent
remuntar fins a pista mes ampla i ja seguim fins una cruilla de cuatre camins
anem esquerra de baixada per corriol mes estret, pasem per la Bauma Graons Mura
i ja mes enlla de baixada fins el parking de l'Alzina del Sal-lari