4,9
9,8

közel Terrassa, Catalunya (España)

sortim de la cruilla de la Crta Matadepera amb el Passeig 22 de Juliol a Terrassa
agafem la Crta Matadepera i ja no la deixem fins rotonda del primer desvio a Matadepera
agafem aquezt desviament a dreta i abans pasar el pont de la Riera Arenes a dreta
trobem uns pals indicadros de direccions, anem baixada fins el marge de riera
tombem esquerra pel caminet en paralel a la mateixa i seguim fins pont del Pabello
anem dreta atravessem el pont de la riera i a la rotonda ens posem pel carrer de front
ara ja trobem les marques del Pr color blanc i groc que ens portaran fins el cim
hem d'anar seguint-les i pasarem per Cantera, Parking Monjos, Parking Diposits
i ja la senyal del Cami dels Monjos per Roc Onze Hores, Plaça Catalunya i Cim
despres desfem el cami fins la marca del Cami Monjos dels Diposits i variem baixada
anem de front per cami ample que deixa el voral de la darrera casa del Cami Monjos
i ja seguim aquesta pista primer molt descomposta i pedregosa fins cruilla camins
seguim de front pìsta ampla de lleugera pujada i ja no la deixem primer creta esquerrai al tornar a fer dreta baixada la deixem per corirol de carena de l'esquerra tram desembros
aribarem amb baixada una mica pedregosa fins una cruilla de camins al Hidrant
es el final del Cami de la Carena d'en Tet i tombem a dreta pista ampla baixada
seguim les marques del Gr blanc i vermell fins que anem esquerra i sortim esfaltat
anem de baixada fins trobar cami principal de la Font de la Tartana, anem dreta
i ja retrobem la rotonda del pabello per on hem fet l'anada ara tambe variem
anem de front per dintre el pobla i despres dreta fins atravessar pont riera cami anada
tambe variem ara i no anem crta sino indicacions dreta marge riera Cami Monjos
fins que a dreta al arribar a una zona de pinasses trobem altres pals indicadors
anem de front dreta seguint Terrassa, arribem a cruilla anem de front atravessem Eix
seguim per corriol i tornem agtravesar Eix i anem marge esquerra carrer fins avda
tombem dreta pel Carrer de l'Algier, atravessem Bejar i seguim front Doctor Ferran
fins arribar a Bartiona que tombem a dreta fins Avda Jaume Primer atravessem
anem de front dreta per Cami Castellar tombem dreta per Ponent fins Crta Matadepera
anem esquerra de baixada fins el punt de sortida