Idõ  2 óra 44 perc

Koordináták 828

Uploaded 2016. március 17.

Recorded március 2016

2,2
4,5

közel Santa Agnès de Corona, Islas Baleares (España)

Senders i vistes espectaculars pujant per el Puig d'en Joan Andreu, d'aquí se poden vore ses Margalides, fins arribar a cala sardina, sense baixar. Desde aquí se pot apreciar ses bones vistes, i sa punta vermella a la part esquerra i sa punta de ses torretes a la part dreta de sa Cala. Després hi ha una forta pujada per es Puig d'en Racó, fins arribar a n'és camí des camp vell, i per camins i senders arribar a Santa Agnès.

Ruta por senderos espectaculares pasando por el Puig de Joan Andreu, desde donde se pueden apreciar ses margalides (isla) , hasta llegar a cala Sardina, a la cual no se ha descendido.. No creo que valga la pena ese descenso, el cual puede ser peligroso en algunos tramos. Desde cala Sardina se puede apreciar la punta Vermella en la parte izquierda y la punta de ses torretes a la derecha. Después se continúa subiendo por el Puig d'es Recò, hasta llegar al camino des camp vell, para por caminos regresar a Santa Inés.