zarvaor

Moving time  2 óra 58 perc

Idõ  3 óra 34 perc

Koordináták 1606

Uploaded 2019. június 18.

Recorded június 2019

2,2
4,5

közel Corbera, Catalunya (España)

18-6-19 (a caminar: Barri, Dani, Francesc, Jesús, Joan Carles, Joan P, Joaquim, Josep Mª J, Josep Mª M, Juanjo, Luis, Pep, Pitu, Salva, Santi)

(s'afegeixen a dinar: Anton, Joan, Jordi, Mariano, Mario)

Sortim de Santa Madrona, prop de Corbera d'Ebre, pel PR que transita pel Barranc Tancat tot anant pujant cap a la Serra de Cavalls. Després arribem a una pista on hi ha el GR-171.3. La seguim un petit tram i ja pugem decidits cap a la carena de la serra, on hi ha una fita gran i un indicador una mica malmès.

Anem passant pel cap, la creu i la pilona de la Punta Redona i continuem pel fil de la serra, en direcció a la Serra de Pàndols, tot gaudint de l'alçada. Al llarg de la serra hem anat trobant trinxeres de la Gerra Civil. En un moment donat tirem avall a la dreta i baixem fort cap a la Vall de Carruves.

Un cop avall, anem a buscar el fil de la carena de la Serra de Santa Madrona, davant per davant mateix de la Serra de Cavalls. Transitarem per ella una estona fins que després d'una forta pujada, un corriol en forta baixada ens durà de tornada a Santa Madrona.

Anem ara a fer un avituallament dels seriosos ben entaulats junt amb la resta de companys.

Santa Madrona

GR, esquerra

Dreta, deixem pista

Carena

Cap

csúcs

Punta Redona

Camp d'olivers, Vall de les Carruves

Dreta, per la vora dels camps

Alguns companys van anar recte amunt i ens vam trobar uns minuts després

Dreta, deixem pista

Dreta amunt, enfilem la carena