Moving time  egy óra 31 perc

Idõ  2 óra egy perc

Koordináták 1140

Uploaded 2019. augusztus 16.

Recorded augusztus 2019

1,6
3,2

közel Solsona, Catalunya (España)

Caminada de deu quarts, amb el desplaçament amb cotxe de Solsona a Can Mascaró.

Hem fet la circumvalació a dues de les muntanyes del serrat de Sant Bartomeu, sense fer cap cim.

Hem pujar fins el xalet, i en lloc de continuar pujant hem agafat el camí de ronda fins al mirador sobre la codina a la punta del sud-est, des d’on es pot gaudir de les excel·lents vistes del pla de Solsona i d’Olius.

Hem continuat pet corriol de cintura, que per sobre de la codina, continua per tota la vesant oriental de Sant Bartomeu.

Hem tornar al camí on comença el Serrat Alt fins el de Rotges, on hem anat fins a l’Era de les Bruixes.

Hem tornar fins al Serrat Alt per agafar el camí que el voreja per les vessants del nord i de l’oest, fins els camps on hi ha unes alzines dignes de ser fotografiades.

Com que anàvem justos de temps no hem anat a la Roca del Rei Lleó, hem baixat directes al punt de sortida passant per darrera del Càmping.