Ignasi Mas

Moving time  4 óra 21 perc

Idõ  7 óra 7 perc

Koordináták 3201

Uploaded 2019. március 3.

Recorded március 2019

4,8
9,5

közel Campdevànol, Catalunya (España)

Després del fracàs del primer intent, ho torno a provar aquesta vegada tot sol. I ves quina cosa aquesta vegada he triomfat!. He pogut sortir al mirador del Som de Vidabona i m'he entretingut una horeta ben bona netejant el camí que va del collet del vent al mirador del Som. Queda molta feina per fer, però si seguiu el track heu d'arribar-hi sense problema. Si porteu un podall millor que millor!. Entre tots ho podem deixar en condicions.
He sortit del polígon de la Casanova de baix de Ripoll i els primers 2,5 Km els he fet amb cotxe, la carretera està força bé, si no hi ha fang no cal un tot terreny. A partir d'aquí cames i bastons!, no feu cas de la durada de la ruta, m'he entretingut molt, feia un dia esplèndid, i a dalt el Som potser hi estat una altra hora més gaudint de la natura. Amb el que m'ha costat de trobar, està més que justificat!.

Aquí deixo el cotxe

Ara trobem el camí que ve de St. Roc

Trobem la pista que puja del gorg de l'olla