ocm

Idõ  3 óra 31 perc

Koordináták 1218

Uploaded 2013. december 22.

Recorded december 2013

3,0
6,0

közel La Carroña, Catalunya (España)

Ruta circular de 12km amb inici i final a St. Sadurní (La Múnia). L’inici de la ruta puja cap el Castellot, són uns kilòmetres de pujada amb alguns trams tècnics, on hi ha el pas del clau. Tram equipat amb una cadena i un clau com recolzament. Poc després hi ha la cova del Castellot.

Des de el Castellot, el camí transcorre per pistes forestals entre boscos de pins fins arribar al Puig de la Cogulla (tram més descobert). Per completar la ruta, el track es dirigeix cap a Can Pascol, per tornar cap al punt d’inici/final de la ruta. Els últims metres transcorren pel mateix camí de pujada al Castellot.

4 hozzászólás

• Fénykép Josep Mª Dalmau

Josep Mª Dalmau 2014.06.26.

Bona ruta, gràcies per compartir-la.

• Fénykép ocm

ocm 2014.06.29.

Moltes gràcies a Josep per valorar i comentar la ruta :-)

• Fénykép MuntanyencSlow

MuntanyencSlow 2015.01.04.

Un tomb ben agradable, recomanable fer-la fóra dels mesos d'estiu...

• Fénykép salva007

salva007 2016.11.19.

Una ruta amb parts ben diferents. A l'inici el corriol de pujada fins el Castellot passant pel Pas del Clau i la Cova una passada de maco i "durillo". Després hi ha uns quants km de molta i molta pista i un tram de ciment, la resta més variada.
    Segons el meu GPS, en el desnivell hi ha una petita variació a l'alça però no massa important, però m'ha sobtat que amb el track ben marcat, faci'l de seguir i sense cap despiste, m'han sortit quasi 15 km de ruta.... L'hem fet amb 4 hores 30 minuts.