Moving time  3 óra 44 perc

Idõ  4 óra 15 perc

Koordináták 2950

Uploaded 2017. december 28.

Recorded december 2017

-21 m
4,2
8,5

közel Ibiza Nueva, Baleares (España)

Caminada que ja feia prop de 2 anys que no l'havia fet sencera i te es seu grau de duresa i apart bones vistes i moltes cales que un es va trobant per es cami.
Sortim de Talamanca i arribant a sa punta des Andreus anant tot és rato per sa costa, fins arribar a n'és camp de tir de cap Martinet aon es van ven petites cales i penya-segats no molt alts però que no deixen de mostrar bones panoràmiques.
Desde es cap Martinet anam trobant en petites pujades i baixades, cala roja, més endavant aigua dolça. A partir d'aquí tenim que endinsar-nos perquè no es pot pasar per poder arribar a sa platja de S'Estanyol i a continuació més endavant cala Espart. Desde aquí hem fet sa pujada de roca Llisa, un kilómetro i mig que a n'és final te una pendent des 15%. Recuperar forces i ja es camí se tornada més per d'Interior fins arribar a sa platja de Talamanca aon tornam a anar per davora sa costa.