Moving time  3 óra 35 perc

Idõ  4 óra 4 perc

Koordináták 2223

Uploaded 2020. szeptember 1.

Recorded szeptember 2020

3,1
6,2

közel Vallfogona, Catalunya (España)

El Torrent de la Masica contribueix a les aigües de la Riera de Vallfogona a la que va a parar a l'alçada del Molí proper al pont medieval de Vallfogona. Als mapes, mes amunt rep el nom de Torrent del Tornall, i en el seu començament, per sota el Puig de l’Obiol, apareix com a Riera de Llastanosa. Prescindeixo d’aquests canvis de nom i l’anomenaré torrent de la Masica en tot el seu trajecte.
Avui he volgut arribar al començament, al que podríem dir les «fonts» del torrent de la Masica.
He pujat pel corriol que segueix el torrent des de la pista que ve de la Font de la Tosca. Aquest corriol està senyalitzat fins arribar al Salt de la Costa de Llastanosa i a l’antic camí de Llastanosa a la Barraca.
A partir d’aquí cal enfilar-se pel costat dret del torrent per anar a buscar un corriol que ens porta torrent amunt. Després he deixat el torrent de la Masica a la meva dreta i m’he enfilat cap els Plans de Ginebret i des d’enllà he anat a trobar el PR que careneja la Serra de Milany i l’he seguit fins al Puig de l’Obiol. He baixat pel bosc (no hi ha camí) seguint el suposat trajecte del torrent de la Masica en el seu inici fins arribar a un punt en que he començat a veure i sentir el so de l’aigua. És el lloc que he marcat com a punt d’interès amb el nom de Fonts de la Masica.
A partir d'aquí he anat a buscar de nou els plans de Ginebret i he tornat per la mateixa ruta de la pujada.

Cruïlla (cap a la dreta és un cul de sac)