Idõ  3 óra 44 perc

Koordináták 803

Uploaded 2016. február 21.

Recorded február 2016

2,4
4,8

közel Torroella de Montgrí, Catalunya (España)

Amb un sol esplèndid i una temperatura que s'escau més al mes de maig que al febrer, avui hem decidit fer un tomb pel Montgrí.
Punt de trobada al camp de futbol, avui som 6: Montagut, Arare61, Kuraia, Cuca de Llum i dos jovenets més.
Seguim camí del camp de futbol i trenquem direcció les Dunes. La casilla avui era tancada, aquest cap de setmana sembla que no ha tingut convidats. Seguim direcció Santa Caterina, voltejant el Montplà. La pujada és constant i llarga, cal agafar-s'ho amb paciència.
Ja veiem el puig Rodó a la nostra dreta, ara tot és baixada fins arribar a Santa Caterina.
Visitem l'ermita i toquem la campana. Sempre hi ha anants i vinent en aquest indret, i avui, amb el temps que acompanyava, encara més!
Esmorzem davant l'ermita i agafem forces per pujar pel Coll d'en Garrigàs. La pujada és forta, i cal anar molt amb compte d'on posem els peus! Dalt de tot del coll sembla que el pitjor ha passat, però ara tenim la baixada als nostres peus....
Dues relliscades sincronitzades, uns pantalons esparracats i en turmell girat! El Reflex no fa miracles, però hem d'arribar fins a la pista.
Els que podem , posem la directa per anar a buscar el cotxe. Passem pel costat de l'esquelet del xiprer d'en Navarro a tot drap, avui no ens hi encantarem!
Recollim ferits i cap a casa, esperem tenir tothom al 100% ben aviat per fer noves rutes, però en triarem una per la plana, això segur!

Ruta senzilla i ben marcada. Només cal vigilar a les baixades, els corriols són com petites tarteres, i cal anar molt en compte!
Les vistes dalt del Coll , fantàstiques, val la pena només per això!