Idõ  egy óra 29 perc

Recorded május 2018

1,3
2,6

közel Tortellà, Catalunya (España)

Aparquem a l´'entrada de Tortellà. Comencem la caminada passant per el camí de les Fàbriques, el costat de Can Serra, la Bassa de Palol o també les Guixeres de Tortellà i davant de Can Guixeric per arribar a un Barenedor no molt ben cuidat i que no sabem el seu nom. Des de aquest punt ja enfilem amunt fins assolir el Castell de Sales. El castell es troba en un estat de conservació molt minsa, es una llàstima. Al mateix costat hi trobem una nau de l'empresa TRITICATUM. És una Associació per la recerca de varietats antigues de blats. Una vegada feta una vista al castell continuem camí per la pista que ens porta a empalmar amb la carretera Camí de Tortellà a Bassegoda. Just a la cruïlla fem l'esmorzar de grup. Ja amb la panxa plena seguim per el mateix camí esmentat anteriorment per arribar finalment on tenim els vehicles i donar per acabada la caminada d'avui.
Aparquem a Tortellà
Continuem per la dreta i anem a veure la Bassa de Palol o també les Guixeres de Tortellà
Can Guixeric en ruïnes
Berenador justet de conservació, de manteniment i que no sabem el seu nom
El Castell de Sales és un edifici del municipi de Sales de Llierca (Garrotxa) declarat bé cultural d'interès nacional. Està situat al cim d'un turó, als contraforts de les muntanyes d'Entreperes. Des d'aquest aquí és pot observa tot el riberal del riu Fluvià. El seu estat te molt que desitjar amb la seva conservació.
Arribada i final de la caminada d'avui