Moving time  egy óra 20 perc

Idõ  egy óra 43 perc

Koordináták 1009

Uploaded 2020. október 11.

Recorded október 2020

1,5
2,9

közel Urús, Catalunya (España)

Passejada per la muntanya de Grús i el Refugi del Cortal d'en Vidal. Als mapes consta el nom del poble com a Urús, però la gent del poble i de la comarca sempre ha dit "Grús"

APROXIMACIÓ: Des de la carretera del Túnel del Cadí a Puigcerdà, anem al poble de Grús.
Seguidament agafem la carretera de la muntanya en molt bon estat fins a arribar al Refugi dels Cortals, on està tallat el camí que abans portava al Refugi del Cortal d'em Vidal.

DIFICULTAT TÈCNICA: Fàcil. Curta passejada per camí ample i corriol fàcil.

RUTA: Comencem seguint la pista tancada al transit amb una cadena. Anem seguint la pista amb suau pujada, enmig d'uns bonics boscos.

Arribem al Refugi del Cortal d'en Vidal situat en mig d'un prat, i de construcció bastant nova, que sembla un xalet.

Des del refugi tenim bones vistes de la muntanya de Riu i de la Cerdanya.

Per tornar seguim la pista uns 300 metres i desprès agafem un corriol a l'esquerra que ens porta al lloc de sortida.