Upe1

Moving time  3 óra egy perc

Idõ  5 óra 48 perc

Koordináták 2339

Uploaded 2018. szeptember 16.

Recorded szeptember 2018

3,3
6,5

közel Vallfogona, Catalunya (España)

Sortim de Vallfogona cap a les 10 del matí. Fa un dia una mica boirós, però de mica en mica la boira s'aixeca. El camí està molt ben marcat pels senyals grocs i blancs del PR i també pels amics d'Itinerària. Nosaltres seguim, però, en cas de dubte, els del PR. Hi ha un moment bastant determinant en què s'ha d'optar per una pujada exigent que trobem a la nostra dreta i que té les marques del PR i que porta en 20 minuts al Puig o bé seguir la pista i arribar a un coll, molt més suau, i després fer la pujkada pel darrere que serien uns 30 minuts més. Hem optat per l'opció exigent i encara que hem fes el camí de manera més lenta, ens ha compensat. A dalt no hi ha una gran vista, això sí, un vèrtex geodèsic, que deixa constància d'on som. A partir d'aquí s'inicia la tornada , girant 180 graus i seguint, com des del principi els senayals blancs i grocs. Passem per unes fagedes espectaculars i boscos d'avellaners i altres espècies. Hem disfrutat molt i el temps ens ha aguantat, encara que sentíem de lluny els trons.

Desviació a la dreta

Desviació a l'esquerra

Információs pont

Rec Tosa

Indicador

Vèrtex geodèsic del Puig Estela

Tornada per la carena

La creu de Can Civat

Nosaltres seguim camí en direcció contrària