Idõ  3 óra 54 perc

Recorded május 2019

2,6
5,1

közel Vallirana, Catalunya (España)

Caminada que comencem al Carrer Congost de l'Urbanització El Mirador de Vallirana, ben a prop del camí del Soldat Romà. És una figura de pedra sobre la cinglera de les Penyes del Corral. També vam passar per el mirador de la cinglera que dóna nom a l'Urbanització.
Arribem a Can Cases i baixem cap alFondo del Cau de La Guineu on tornem a fer pujada fins a l'església del Segle XI de Sant Ponç.
Visitarem també la Cova dels Xampinyons i l'Avenc del Coll de Verdeger i un cop acabada la caminada vam voler anar a veure la Cova Bonica.
Hágó

Fi

Barlang

Cova Bonica

Al acabar la caminada ens vam arribar fins al carrer del Marqués de Maldà i caminant pel l'Avinguda d'Olesa de Bonesvalls s'arriba a La Cova Bonica.

• Fénykép yuyubm

yuyubm 2020.01.06.

I have followed this trail  ellenőrzött  View more

gràcies per pujar aquesta ruta, sembla mentida que tan a prop de la civilització hi hagi llocs tan "selvàtics". Jo aconsellaria fer l'últim tram per la pista ja que el camí que es perd, és ple d'esbarzers i es torna una mica complicat (però divertit).