Idõ  3 óra 3 perc

Koordináták 995

Uploaded 2015. december 23.

Recorded december 2015

2,3
4,5

közel Vallromanes, Catalunya (España)

Avui hem fet una ruta circular pels volta'ns de Vallromanes, per veure algunes Fonts i Masies.
Comencem la ruta en l'aparcament que hi ha al Centre del poble cantonada l'avinguda de Can Galvany i el carrer de Mossèn Valencia, caminem per l'avinguda de Vilassar de Dalt i una vegada sortim del poble és trobem amb la Masia, el safareig, bassa i Font de Can Palauet, després anem a veure la Roca Foradada, continuem la ruta passant per la urbanització i les Masies de Can Sala-Xic, Can Prades, Can Fuster, Can Gurguí i arribem a la Font de Can Gurguí (amb taula redona i bancs de pedra) on hem esmorzat.

Continuem fins a la Masia de Can Bórrec i a partir d'aquí el camí és una mica complicat, ja que han tallat molts arbres i per la època que estem han caigut moltes fulles dels arbres i el camí no es veu bé, al final hem arribat a la Font de Santa Anna ( amb taula rectangular i bancs de pedra) a partir d'aqui el camí està marcat amb indicacions de "PROHIBIT EL PAS" "NO PASSAR - PROPIETAT PRIVAT" continuem el camí i arribem al costat de la Masia de Can Lairet on passada la Masia es baixa per la dreta cap a la riera passant pel costat d'una bassa, una pèrgola, un pont de fusta que creua la riera i arribem a la Font de Sant Joaquim que té cinc cadires de pedra i una taula redona.

Continuem per dintre de la riera passant per llocs amb cadenes i pals entre els arbres, indicacions de "PROHIBIT EL PAS" "NO PASSAR" "PROPIETAT PRIVAT" i al final arribem a la pista que ens portarà a Vallromanes i al punt de sortida.