• Fénykép VI. Strázsa Honvéd Teljesítménytúra 15

Idõ  4 óra 37 perc

Koordináták 1681

Uploaded 2019. április 16.

Recorded április 2019

4,2
8,4

Megtekintve 4 alkalommal, letöltve 0 alkalommal

közel Erdő, Bács-Kiskun megye (Magyarország)

Po šesti put na ovoj akciji, drugi put na najkraćoj stazi koja je ove godine bila duga nešto preko 16 km i čini mi se bila najlepša do sada, kako mi je Vince, glavni organizator rekao na kraju, prešli ste suštinu predela u kome se akcija dešava, one najlepše delove, prepune peščanih dina koje se nižu jedna za drugom.

Do Sabadsalaša nas je pratila sitna kiša, kako smo stigli na parking u nekadašnjoj kasarni kiša je prestala. Obistinila se najava da kiše neće biti. Posle preuzimanja startnih paketa sačekali smo autobus koji nas je prevezao na startno mesto. Manje više celo vreme smo pešačili zajedno, nas 16 koliko nas je ove godine stiglo iz Subotice.

O organizaciji akcije sve najlepše, uostalom ne dolazim uzalud šest godina na ovo isto mesto. Ako bude sve kako treba dogodine eto mene opet.
Volt Alföldi Kiképzõ Központ (Bezárt)