gabypepi

Idõ  5 óra 55 perc

Koordináták 1617

Uploaded 2017. február 11.

Recorded február 2017

4,2
8,4

közel Vilalleons, Catalunya (España)

Caminada amb l'excusa de visitar, per la seva part de dalt, el cingle de Romegats i gaudir de les fantàstiques vistes sobre la vall de Sau i tot el seu voltant, també pujarem en aquest recorregut, al poc freqüentat Puig Moltó, bonic mirador al Montseny, continua'n pel camí, visitarem l'interessant Castell de Sant Llorenç del Munt i caminarem pel sempre agradable Camí de la Carena des de Sant Julià de Vilatorta, població que cal sempre fer una ullada. Bona caminada.

ITINERARI: Comencem la ruta a la petita vila de Vilalleons de Sant Julià de Vilatorta, on agafarem el Camí cap al Santuari de Puig-l'Agulla, que de seguida deixarem per pujar en pista al desviament de La Sala, passarem per les masies de La Sala i de Can Costa, fins a arribar a la cruïlla, on baixarem cap a la riera de Sant Julià que seguirem al seu costat, fins a creuar-la, on pujarem a la dreta per un petit corriol cap a la pista, sempre en pujada fins a al coll (735 m) on triarem a la dreta fins a arribar al Puig Moltó. (810 m.) Magnifico mirador.

Continuem el camí per la carena, i de seguida baixar al Coll de Romegats, per sobre de la C-25, que travessarem per pista i pujar al Coll de la Carena de les Bruixes, bones vistes. Aquí deixarem la pista i pujarem un corriol a l'esquerre que ens portarà al Cingle de Romegats, fantàstic indret per fer una bona parada i admirar les vistes. Nosaltres aprofitem l’indret per fer un esmorzar contemplatiu.

Continuarem el camí al costat del tall, passarem pel Coll de Palomeres i el coll de Portell per pujar al Serrat del Vent, on arribarem a un petit mirador sobre Sant Llorenç del Munt, bonica vista del Castell.

Retornem pel GR-2 cap a Sant Julià de Vilatorta, passant pel Puigsec, travessarem Sant Julià de Vilatorta fins a arribar sota el Castell de Bellpuig, on agafarem el camí a La Coma, per darrere el Mas, sortirem de nou al GR-2, que seguirem amb direcció Puig-l'Agulla pel bonic Camí de la Carena. Poc abans d'arribar a la cruïlla de Can Costa, fem variant a la dreta baixant als Camps de La Sala, on en cinc minuts arribarem al punt d'inici de Vilalleons, tanca'n aquesta bonica sortida.

DISTANCIA: 16,87 quilòmetres - DURADA: 4,50 hores caminant. Nosaltres dedicarem amb parades un total de 5,55 hores. - DESNIVELL: 580 metres.