2040

Idõ  4 óra 24 perc

Koordináták 2500

Uploaded 2014. december 20.

Recorded december 2014

2,9
5,8

közel Vilanova de Sau, Catalunya (España)

(16-12-2014) Sortim de l'església de Santa Maria de Vilanova de Sau, cap a la plaça Major i sortim del poble pel carrer de les Guilleries, seguint el GR 2.

Travessem la crta. i en arribar als rètols del camí de la Font, deixem el GR i seguim la pista de la dreta. Passem per la masia la Font i una mica més amunt pel mig de la Vileta Grossa i la Vileta Xica, on la pista gira a la dreta i baixem per ella fins a una gran corba en què agafem un corriol a l'esquerra.

Aquest corriol connecta amb el GR, que seguim fins al poble nou de Sant Romà de Sau. Durant el trajecte passem per l'entrada de la masia les Tallades, creuem la crta., el mas Francesc i el cementiri.

Anem a treure el cap fins al mirador del pantà de Sau, l'església, la caserna de la Guàrdia Civil i diverses cases, tot això molt deshabitat i abandonat.

Iniciem el retorn per la crta. de Malafogassa, passem per diverses masies i en arribar a la cruïlla de can Valentí, deixem la crta. agafem el camí senyalitzat de la dreta, que baixa fins al torrent de les Fagedes, el creuem per una palanca i pugem cap a Vilanova entrant pel pont de Fusta.