wysiwyg

Nehézségi szint   Mérsékelt

Idõ  4 óra 43 perc

Koordináták 1621

Uploaded 2013. szeptember 29.

Recorded szeptember 2013

4,5
9,0

Megtekintve 4170 alkalommal, letöltve 12 alkalommal

közel Horné Záturčie, Žilinský (Slovenská republika)

Prístup k novej ferrate (OK, je to málo vertikálne, ale podobá sa to na ferratu) na Martinkách je geniálne vyznačený. Vyšiel som až skoro na vrchol holí a vrátil sa takmer na začiatok, kým som to našiel. Podobných zúfalcov som stretol asi desať. Správnu odbočku zo žltej ukazuje jedna šalamúnsky umiestnená šipka rozmerov 10x5cm. Takže ak tam chcete ísť (pekné, odporúčam) uložte si moju trasu do mobilu a nezabudnitev správnej chvíli odbočiť. Ferrata je naľavo od prieseku lanovky, od žltej značky je to ešte cca 45 minút šliapania.

BTW dá sa to zvládnuť bez istenia, vrátane ťažšieho z dvoch variantov v závere. Ja som sa 30 % trasy istil, hoci som bol v ten deň asi jediný (jediný posera alebo jediný rozumný, vyberte si :-) Trasa vedie v koryte potoka a na mokrých kameňoch človek nikdy nevie.