7,6
30,41 nm

közel Blanes, Catalunya (España)

Tornada del Indesinenter al moll de Masnou despres d´haver estat al moll de Blanes des del dia 9, i des de on practicament cada dia ha fet sortides per la Costa Brava. Dues en les que he pogut participat , han estat fins les cales de Sta. Maria de Llorell dia 11 i fins Sta. Cristina dia 14.
Avui 18, sortim de Blanes sobre les 10 del mati, trobem vent de seguida , encara que ens ve de cara, pero que ens pot anar bastant be per navegar a vela. Entrem unes dues milles cap a dins de mar per fer un bordo i encarar rumb El Masnou aprofitant millor el vent. Fem unes 7 milles mes navegant a uns 4 nussos, i a l´alçada de Calella fem un nou bordo per entrar altre cop una mica en dins de mar i poguer tornar aprofitar mes el vent ja que mantenint el rumb actual anem perdent velocitat. Entre Calella i Sant Pol, ens veiem obligats a fer tot una serie de bordos mes , per no pasar per el mitg de una zona on estant fent regates.
A l´alçada de Canet mengem l´entrepa, son les 14 hores, portem unes 15 milles i com que el vent no ens ve a favor, hauriem de continuar fent bordos , decidim plegar veles i seguir a motor per no demorar molt l´arribada a port ja que estem mes o menys a mitg cami.
Continuem a motor, a uns 4 nussos i finalment arribem a El Masnou sobre les 18 hores. Total unes 30 milles i 8 hores de navegacio tranquila i agradable i com sempre, amb molt bona companyia.